Underbart!

Hemma igen efter en fantastisk vecka på ön Fuerteventura tillsammans med moster och kusin Linda!
Resan började dock inte så bra som den sedan blev.
Blev dålig på jobbet innan vi skulle åka, kräktes mm.
Så det sista jag ville då var att sätta mig på ett flygplan i 7 timmar. Pulade i mig tabletter och tog en whiskey samt svepte in mig i en filt och satte mig sedan i planet.
Och där satt jag illamåendes hela resan och lyckligtvis klarade jag mig utan några missöden under resan ner.

Men från och med tisdag fm så kändes allt mycket bättre och jag kunde äntligen tordas äta igen och börja njuta av semestern. Vi bodde otroligt vackert och hotellet var enormt fint!
Mitt ute i ingenstans så fanns denna vackra hotellanläggning, men mycket mer än så var det inte.
Så alla dagar utom en har tillbringats i en solstol, poolen, havet och i massagestol.
Alltså bara "varit" och bara njutit i flera dagar.
En av dagarna så lyckades vi med lite shopping efter en timmes bussfärd.
Så det blev inte bara sol och bad:)

Dagarna och veckan spang iväg och helt plötsligt så sitter man på planet på väg hem igen.
Från 30 grader och sol till mörker, -1 grad och massa vitt på marken!
Fast det är skönt och vara hemma igen!

Och ännu trevligare var det att vrida om nyckeln i låset till lägenheten och bli bemött av en nymålad, nytapetserad lägenhet, nystädad och på bordet står en bukett röda rosor!
En underbar och lite lyxig känsla var det:)

Älskade morfar har varit här och slitit i några dagar och älskade mamma har varit här hela fm och städat och gjort fint! Det var såå himla skoj att komma hem, trots att det var tomt hemma!

Allt känns väldigt väldigt bra just nu och livet känns lite ljusare mitt i allt tråkigt mörker,
så nu kan jag absolut inte klaga det minsta lilla!
Har haft en underbar semestervecka, fått lägenheten renoverad, fått hem nya bilen
och det som känn nästan roligast av allt är att om 34 dagar är min älskade hemma  igen!!
Tiden går rätt fort ändå, iaf då man har roligt:)

Nu återstår det 5 veckor kvar till jul och under dessa veckor ska jag sälja min gamla bil, jobba, träna,
fixa till det i hemmet och vara allmänt effektiv!


Livet leker för stunden:)

 
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback