Nu händer det..

Nu händer det lite av varje i min tillvaro!
På något underligt sätt så tickar dagarna iväg och tiden också!

Idag är det 30 dagar sedan det var måndag den 8/10 och jag kl.05.45 kysste min älskade "hejdå" för en tid framöver. Den måndagen var den jobbigaste på länge, kl.05.50 satt jag i en bil på väg ner mot Stockholm med tårfyllda ögon och en klump i magen!

Nu har 30 dagar gått och naturligtvis så känner jag en enorm längtan och saknad!!
Det är knepiga är att när man reser går tiden mycket fortare än vad tiden hemma gör, för här känns det vissa dagar som om att tiden står stilla. Medan tiden i Sydafrika säkert springer iväg!

Vilken tur att jag beger mig mot varmare breddgrader då redan på måndag.
Antagligen kommer en säkerligen underbar vecka fylld med sol, värme och bad rusa iväg!
Ser fram emot lite ledighet och en chans att få "släppa" allt för några dagar och ist. bara njuta:)

Även här hemma har tiden gått fort denna vecka och det har hänt en hel del.
Jag och pappa har tillbringat en hel dag till bilsökande och kanske har jag funnit min framtida bil:)
En glad överraskning denna vecka var att min underbara morfar erbjöd sig komma hit nästa veckan medan jag är borterst och tapetsera/måla i min lägenhet!
Så idag har det blivit shopping på fresks:)
Äntligen, nu börjar det även hända grejer i hemmet också!

Det är tur att man har en familj som är underbar och ställer upp med en hjälpande hand!
(Enormt mycket tack, jag älskar Er!)

Nu måste det fixas lite här hemma och sedan blir det en kväll på färsta för att kika på en hopp-clinic!



   
// "Kärlek och längtan"


Kommentarer
Postat av: A-L

Hej tjejen! Skoj att hitta dig här. Längesedan som man såg dig nu. Så vad sysslar du med nuförtiden? Hoppas att allt är bra iaf. kram kram på dig

Postat av: emmelie

Nä, men Hej A-L!
Vad skoj att du kikar in här!:)Instämmer helt, det var år och dagar sedan vi sågs sist!
Med mig är det iaf fint och som sagt livet rullar på!:) Hoppas allt är väl med dig med!?:)
Kramkram!

2007-11-09 @ 21:28:03
URL: http://emmeliem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback