ofrivillig sovmorgon

Jag inledde denna stökiga torsdag med att försova mig...... inte så lite heller!
Hade öppning på dagis, vilket innebär att klockan var ställd på 05.20, jag börjar jobba 06.15!
När jag vaknade stod klockan på 06.51!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick fullständig PANIK!
Såg framför mig hur barnen stod utanför och väntade tillsammans med irriterade förlädrar som skulle, även dom komma försent till sina arbeten. Fick iaf fram telefonnumret till dagis och skyndade mig att ringa,
som tur var så hade Lena åkt dit tidigare, så barnen var omhändertagna! *puh*

Det finns inget värre än att starta dagen med en försovning..... hela dagen blir liksom helt upp och ner,
totalt kaos förföljde mig resten av dagen fram till kl.20.00.
Arbetade på midlanda på eftermiddagen. Även där höll kaoset i sig!

Är helt slut i både huvud och ben nu.....

Ska bli riktigt skönt med en dusch och en skön säng nu!!
Är nog bäst man lägger sig i tid ikväll och ställer klockan ordentligt nu så jag inte försover mig imorgon,
som tur är så har jag inte öppningstid.




Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback