Lång helg...

Tänkte försöka sammanfatta helgen och slutet på veckan som varit....

Torsdag(kristihimmelfärsdag): Innebar att dagis var stängt och alla barn lediga, men jag arbeta ändå nere på midlanda.
Fredag "klämdag": Hade planeringsdag med personalen på dagis fram till 12.30, åkte sedan på midlanda ich jobbade. Kvällen var bra...umgicks och hade trevligt:)
Lördag: Jobbade som vanligt...började kl.8, var rätt trött då vid den tiden. Dagen gick oerhört sakta......
Var upp till stallet på em och var ut och promenerade med hästen som är på bättrigsvägen!
Somande tillsut i soffan och där blev jag kvar till kl.02.30.
Söndag: Blev inget tävlande i Gnarp, istället blev det en minst sagt SLÖ dag hemma i sängen och soffan.
Kom tillslut iväg till stallet och red ut en sväng i det fina vädret, kanon skönt ute:)

Villa ha sommar nu!!

Nu är klockan 21.45 och jag har precis fått i mig lite lagad middag, ska vel ta en varm dusch nu och sen blir det troligtvis så att man myser ner sig framför tv:n.

(Lindas bäbis borde komma idag, var tänkt så iaf. Tycker det är spännande, jag tror det är en liten tjej som gömmer sig därinne, man bara väntar på att få ett sms från Linda med en glad nyhet!)

Känner mig uppåt och glad, allting känns så enkelt och okomplicerat! kan det verkligen få kännas så här enkelt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback