Det blev en liten tös...

Linda & Staffan har fått en liten tjej, såå otroligt jätte jätte söt!!:)
Grattis, till er lilla prinsessa!


Jag jobbar min sista helg nu som maskinringare, sen så börjar jag att arbeta på "riktigt".
Började kl.07 imorse, slutade tidigt...12 *skönt*
åkte ut till farmor på Alnö sen och fick i mig lite lunch.
Sprang på stan nu på eftermiddagen för att hitta morsdagspresent.... Hittade även jätte söta baby kläder:)

Har varit till stallet och tagit hand om sjuklingen, var på en promenad... eller ska vi kalla det "joggingrunda"
För nu börjar hon bli pigg!

Var in till Linda & Staffan och beundrade deras lilla tös:)



nä, nu ska jag hoppa in i duschen, vet inte riktigt vad som händer ikväll ännu, det återstår att se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback