Vänta...Jag hinner inte med!

Just nu känns det som om mitt liv består av ett enda stort kaos, jag kan inte kontrollera det riktigt.
Skulle vilja stanna upp och hinna ikapp, hinna ta tag i det som måste tas tag i och framförallt hinna
med min egen hjärna. Just nu hinner jag knappt med mig själv...
Tyvärr hinner jag inte stanna upp o ta ikapp, måste hela tiden jaga för att inte halka för långt bak...

Även denna morgon, precis som alla andra så klev jag upp kl.06.20, iväg till dagis... slutade kl.13.
Hann in en sväng i birsta för att fördriva lite tid innan jag skulle infinna mig på midlanda till kl.15.
I Birsta inhandlades det ett (efterlängtat) skoställ! Äntligen hittat ett som inte är för långt:)
Har bott i lägenheten sedan oktober och jag känner nu en början av nåt slags utbrott på alla skor som trängs på golvet... Men nu så, nu blir det ording och reda i hallen:)
Bara krokarna kvar, men dom vet jag finns på möblera, så dom är vel bara att åka och hämta eftersom det är en tilltänkt inflyttningspresent från moster och Per.

Nu har jag hamnat här... framför datorn.
Borde egentligen sova nu, en dag imorgon med:)
Änligen fredag imorgon, vilket brukar innebära ledigt för de flesta.
Min helg är snarare tvärtom.... Det är nu lördag och söndag jag ska försöka hinna med allt.
Lördag: Åka till stallet och rida o grejja på morgonen, åka till färsta och hjälpa till på hopptävlingarna.
Hem efter de och göra sig iordning för 40 och 18 års kalas, eftersom min moster och kusin Joakim fyller 40 resp. 18 idag! Så stor Grattis till er båda:)
Söndag: rida på morgonen, börjar jobba kl.12.30, ta reda på förra helgens tvätt som fortf. ligger i ikea påsar och tar plats i lägenheten, har även tänkt städa med.

tjoho, vad mycket "slapptid" jag kommer att ha i helgen med lååång sovmorgon o mysiga koppla av stunder!;p

Nä, nu ska jag inte vara så pesimistisk, ska ist. blicka framåt och se allt positivt:)
ska till och börja med göra kväll nu så jag får min välbehövliga skönhetssömn!

Imorgon så släpps även pucken kl.19 i E.ON arena mellan Timrå-Modo.
Det står 3-2 i matcher till Timrå, så imorgon håller vi alla tummar att Timrå avgör och tar sig vidare till semi:)

Godnatt och sov!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får tänka på alla pengar du tjänar, och var mycket skoj du kan göra för dom, renovera lägenheten, köpa kläder, spara.. eller det sista var ju inte så roligt. Men bra att göra de, de säger min mamma iaf, fast hon kan ju ha fel.:)

Du... Sista i helgen i mars tänkte jag komma hem och göra Sundsvall osäker, vet att du ská galoppa på Isisar då, men du kanske har en liten lucka i ditt stressade liv..

Ja just ja.. Kom ihåg att ta det lite lugnt imellanåt. Inte kul att springa in iväggen i 20 års åldern..

2007-03-16 @ 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback