Tjoho:)

Äntligen fredag, jippii! Vi blickar framåt mot en spännande helg:)
eller inte....
men rätt skönt ändå med liite ledigt iaf:)
Sitter just nu med ett glas vin i handen, så gott:) Har ju varken varit ut eller druckit på väldigt väldigt länge,
blev så sugen idag, så ja svängde förbi systemet efter jobbet och köpte mig en vinare:)
Har dammusgit, dammtorkat och torkat golven samt vikt tvätt ikväll, medan jag lyssnade på hockeyn.

Tur man slapp se matchen och fick höra elendet ist, fan vad synd Timrå.... såå nära så nära!
Nu slutar det med en sista avgörande i swedbank arena trots allt ändå, *spännande*

Har planerat lite inför morgondagen för att se vilka tider som gäller...
ska vara på färsta och hjälpa till lite i 120 + 130, ska även på kalas hos moster och joakim imorgon vid ca.17 tiden.
Kikar på startlistorna nu, och det ser ut som det spricker rejält med min tidsplan, dom beräknar vara klara med hoppningen ca.19.00. *jobbigt*
typsikt mig oh inte tänka till och planera lite bättre!

nä, nu ska jag dricka lite mera vin och förbereda för rostat bröd med räkor på, för snart är niklas på väg hit....

ha en forts trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skål.. Sitter också och dricker vin.. Vi är som två alkis-tanter. :)

Jag blir imponerad, du är ju värsta Timrå fannet.:)Jag visste inte ens att dom spelade i dag, det är ju nästan så att man får skämas..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback