Min lilla älskling!

Har fått träffat min lilla älskling idag, var så roligt och få träffa honom och se han och Julia tävla tillsammans:)
Känner mig verkligen lite stolt över att få haft äran att äga honom i 3 år och få ge honom en grund i sitt liv samt att kunna bidragit till hans utveckling!
Så jag önskar Julia och Sunny all lycka med kommande tävlingssäsong!

Borde även ha ridit själv idag, men "mära" fick vila ist. Eftersom jag blev bjuden på middag o "melodifestivalmys"  tillsammans med madde hemma hos henne!
Så ikväll har det intagits en massa god mat, efterrätt, godis mm.... *hua*
riktig "svullakväll"
Dock var melodifestivalen talanglös, helt fel låtar gick ju vidare.

En annan sak att nottera är att det bli nog fjällen ändå:) Som det verkar åker vi till Funäsdalen måndag em.
Ska bli så grymt skönt och få några dagars semester, med förhoppningsvis lite skidåkning!

Nä nu borde jag omdelebart gå mot duschen och sängen...
ska åka med sophie imorgon till THF, eftersom hon och Cosmos ska tävla, det innebär att jag ska infinna mig ute på Alnö kl.8.30. Ska jobba sen em/kväll på midlanda, så lite sömn är verkligen välbehövligt i natt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hmm

gud vad du äter mycket!! :)

2007-03-05 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback