Det känns lite tungt just nu...

Varför kan inte livet kännas lätt och okomplicerat jämt!? Varför får man aldrig vara bekymmerslös?
Jag vet varken inte eller ut, vet inte riktigt om jag verkligen vill veta det heller...
Önskar någon annan kunde ta tag i mig, hålla fast mig och kunna tänka och besluta åt mig!

Orkar inte med några större fallgropar just nu, det är så mycket med allt runt omkring just nu!
Känns som om luften gått ur mig och jag börjar sakta krypa mot ytan för att chippa efter andan.

Förhoppningsvis så kommer det att lösa sig och bli bra på något sätt, inget ont som inte har något gott med sig, eller hur var det nu!?

//Emmelie,*vill se ljusare tider nu*

Kommentarer
Postat av: Linda


Jag hör att vi måste ta en vin-kväll innan sommaren.:)

Japp ingen ont som inte har något gott med sig, stämmer bra. Det som händer har en menning, så försöker jag tänka iaf.. Tror att om man tror det så blir livet lite lättare att leva.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback