21 år idag!

Hipp hipp hurra för mig.... fyller faktiskt år idag, 21 år:)
Födelsedagen kommer att firas hemma i stan hos mig. Släkten kommer hit om ett tag och fikar, tur jag har beställt tårta o grejer med farmor:)

Ikväll kommer mina söta flickor Linda och Sophie hit och grillar och dricker vin!

Jag är ju ledig hela helgen så bara det är ju värt att fira. Jag jobbade min sista dag på dagis igår, börjar på midlanda på måndag morgon! Det känns faktiskt riktigt bra nu!!

Jag kommer att sakna alla underbara barn på dagis jätte mycket!! Kommer att sakna all personal på ängen med.
Alla är så trevliga och jätte roliga att jobba med! Så tack för en jätte trevlig tid tillsammans!!
Men lugn.... jag kommer att återvända för att hälsa på er!:)

Livet känns bara uppåt och bra just nu, solen skiner och det är varmt ute, jag fyller år och är allmänt glad och lycklig, har en ledig helg, ska umgås med mina flickor sedan... så vad kan bli mycket bättre just nu!?

Tjoho.....
ska fixa lite nu innan jag får besök.....

ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback