Läser, läser och läser...

Blir knäpp av allt läsande snart!
Jag håller tämligen på att banka in allt vad bränsle- och bromssystem heter.
Jag kommer nog att drömma i natt om alla pumpar, kolvar, fjädrar, luftbehållare mm.
Men jag ska verkligen göra ett seriöst försök att lära mig dessa system nu, vill få det här med c- kortet avklarat nu!

Utöver allt hysteriskt läsande så har jag jobbat idag och kommer att göra likaså resten av denna vecka.
I dag var det ledigheter och sjukdomar på jobbet, jag satt nog ner i 10 min medan jag åt min gröttallrik i morse.
All övrig tiden mellan kl.4.45 - 13.30 var det full fart!

Efter jobbet mötte jag upp farmor i birsta. Var sällskap och smakråd medan hon handlade.
Innan jag fortsatte hem till min läsning så bjöd farmor på fika inne på charm, trevligt trevligt:)

Har pluggat på som en dåre nu och ska strax förtsätta med mitt nöje fram tills träningen
kl.20. 30. Då väntar ett skivstångpass. Och ikväll ska Linda följa med, skoj med en träningskompis:)


Övrig upplysning: Det är 4 hela dagar kvar nu tills min kärlek kommer hem!!:)
I hela 71 dagar har han varit på borta nu! Hör vad länge det låter " 71 dagar".
Jag förstår inte hur jag lyckats få tiden att gå och hur jag överlevt detta...
men på något sätt så har det fungerat och jag är både stolt och förvånad av mig själv!
Men nu är jag sprickfärdig och full av längtan så nu vill jag att han kommer hem!!:)


Nä, nu är pausen slut och böckerna kallar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback