Äntliiigen!

Den långa väntan är nu äntligen över, julen också för den delen!:)
Vilken känsla och vad skönt det känns nu så här några dagar efter allt!

Julafton var helt okej, mysig tillsammans med familjen uppe hos farmor i Skälgården. Mysig promenad till vindskyddet, glögg och pepparkaka och brasa! Promenad tillbaka och dags för kalle anka och hans vänner, god mat, mysig familjestämning och en lugn och skön afton! 

Juldagen var slapp ända framåt kvällen. Hade inga som helst planer på att hänga ute på krogen detta år.
Men jag tänkte att jag åtminstone kunde umågs med vänner och dricka lite vin tillsammans innan flickorna drog vidare på stadens partaj. Dock ledde det ena till det andra och innan jag han reagera så var jag inne på aveny och förblev där kvällen lång! Mycket trevlig kväll!:)

Arbetsdag som väntade idag, så årets annandag har varit låång och gått väldigt sakta framåt.
Känns lite bättre nu efter att ha fått varit på "slappkväll" hemma hos Jossans vän Jessica och kikat på film.
Så nu är det bara en dusch som saknas och sedan kan jag nog sussa kudden skönt.

Kan sammanfatta år 2007:s julhelg som helt okej, och hur mysig som helst och det bästa av allt och den bästa julklappen som kunde tänkas var att min älskling äntligen är hemma efter sina nästan 3 resande månader!
Som jag har längtat efter honom!!
Nu har han hunnit vara hemma sedan i lördagsnatt, dock har det varit intensiva dagar med julfirande och grejer så att så mycket umgänge på tu man hand har vi inte alls hunnit med ännu. Och nu ikväll så jobbar han natten lång och imorgon jobbar jag på dagen och han på kvällen så vi går nog om varandra men jag hoppas och längtar att det efter de kommer lite tid till att bara umgås tillsammans utan stress!:)


so long...
//Emmelie "galen av lycka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback