Lyx och knepigheter

Startade denna tisdag med ett besök hos Belle visage imorse innan jobbet för att få naglarna fixade.
Efter 2 timmar sittandes där så kände jag mig så vacker när jag åkte till jobbet:)

Sedan fortlöpte tisdagen vidare på midlanda...
Hade arbetstid till 20.30, blev klar lite tidigare så då stannade jag kvar och städade ur bilen som verkligen var vid behov av en dammsugning. Så då blev dagens goda gärning genomförd också:)

Nu har jag hamnat hemma i soffan med datorn i knäet. Lite smått grubblandes...
Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag har att grubbla över!?
För jag mår ju hur bra som helst och känner mig som världens lyckligaste!

Konstigt att när man känner sig i stort sett felfri, glad och lycklig. Ni vet en bubblande känsla i magen och det känns som om man svävar fram på små moln genom allt som passerar en.
När det känns som om inget kan hindra en!
Då, får den känslan aldrig bli långvarig eller för evig.

Jag känner mig så underbart lycklig men samtidigt är det en gnagande känsla som gror.

jaja, känslor hit och dit!

Nu ska jag göra mig klar, packa ihop lite och åka ner till underbar:)



                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback