Vips, så var den här helgen också förbi...

Vips, så var även den här helgen föbi.... tiden går så fort när man har roligt:)
Redan söndagkväll och Linda har återvänt hem till Umeå. Så nu är man soloqvist igen då;p
Var trevligt att ha inneboende en vecka, kändes som om jag hade hemtjänst, hon tvättade, städade, bäddade sängen, lagade mat och fixade!rena rama lyxveckan:)

I Fredags så avslutade vi veckan och påbörjade helgen med att gå ut och äta på tandorii, vilket var mycket gott!!
Sedan fortsatte vi kvällen hemma hos mig innan vi gick ner på O`learrys en sväng. Hade en trevlig kväll där och innan det var färdigt så var kl.4.30 innan vi var hemma.

I Lördags kändes det som värsta högsommardagen, underbart väder! Vi åkte till stallet, jag tränade program och Linda pluggade. Sedan hem och laga värsta goda middagen, Linda gjorde supergod potatisgratäng med massa vitlök *mums* så stekte vi kött och gjorde sallad till det.
Gick vidare på en förfest senare under kvällen och avslutade kvällen på O`learrys.

Idag så har Linda åkt hem *saknar dig gumman*, jag har sovit till kl.13, klev upp och duschade och åkte till midlanda och jobbade fram till kl.19. Så nu blir det slappa i soffan ett tag innan det är dags att sova igen....
Skönt, är helt slut... imorgon är det måndag igen, ny vecka och nya tag:)

*Linda, tack för en trevlig vecka*




         
                                                 



                   


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv gumman!
Det var en jättemysig helg och sedan vecka, och sedan helg igen.:) Längtar tills jag flyttar hem, tänk va mycket mys vi kan hitta på då.:)

Vill du umgås och parta något med mig från fredag- tisdag? finns det någon tid?

Puss

2007-04-20 @ 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback