Kaos!?

En väldigt enkel beskrivning på hur mitt liv känns som nu är "KAOS"!

"Jag vill inte såra eller göra illa någon, jag vet att det här här tufft för både mig och dig.
Men jag blir tvungen att göra det som känns rätt för mig just nu i denna stund och jag tror att det här är det som är mest rätt för mig nu! Jag förstår om det känns uppgivet och tungt nu, men det mesta har en anledning"

Utöver detta kaos som just nu sker i mitt liv och som gör att vardagen är väldigt turbulent så känns det ganska bra ändå när det gäller i princip allt annat!

Måndag idag igen, efter en helg som fyllts av arbete på midlanda och ett besök hos västanå islandshästar.
Umgicks även med min älskade Linda i fredags en snabbis på kvällen innan det blev dags för mig att sussa kudden. (men på fredag så blir det mer av den varan efersom Linda även kommer hem hit nästa helg med och då laddas det med en rejäl utgång tillsammans med mina sötnosar Linda och Madde!
*ska bli så skoj, längtar:)*)

Märktes att det var måndag idag på jobbet, ungarna var uppe i varv, om man säger så!
Slutade 16.30 idag så jag hoppade över att rida ikväll och sprang runt på stan isället. Blev några få inköp...
Ett par söta skor från Bianco, en topp och en tröja från MQ och lite småkrafs fån HM.
Skulle hitta en vårjacka, men det gock sådär med det....
Var hem sedan och bytte om för att sedan åka till friskis och träna tillsammans med Madde, tog mig även lite x-tra tid sedan efter det att passa på och sola lite, känner mig riktigt nöjd nu. Så nu är det bara en dusch som väntar och sedan känns det som om sängen skriker efter mig, börjar ju jobba 6.30 imorgon.
Men innan någon sömn delas ut så måste det diskas lite och plockas undan lite.



Emmelie "over and out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback